.
Hola! Doncs vull pregntar si soc bipolar...Mira quan era petita m'agradava crepusucolo, despres les princeses disney el cap de 3 dias en justin bieber i anava cambiant...ara jafa 1 any qu em'agrada una cosa. També faig canvis de humor o quan em barallo amb la meva mare li dic de tot i desprès em fa pena i vaig alà amb ella AJUDA.
Elena Crespi

Hola TumblrGirl!
Com estàs?
Pel que ens dius, no has pas de patir per res, no ets pas bipolar.
El que estàs fent és discriminar allò qe t'agrada i allò que no t'agrada per anar confeccionant qui ets. Per tant, és molt normal que a una edat t'agradi una cosa i que més endavant canviïs d'opinió i després te n'agradi una altra. Encara que només hi hagi dies entre un canvi i l'altre.
Sobre els canvis d'humos i les baralles amb la mare, també són normals a la teva edat. El que és més important és que intentis controlar allò que li dius i que, si en algun moment, veus que has elevat massa el to, puguis demanar-li disculpes.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com