Un problema dels gordos!
Hola adolescents!
Tinc un problema bastant gordo i no sé com solucionar-lo. La cosa és que... Crec que m'estic pillant del nòvio de la meva millor amiga. Que ningú em malinterpreti, mai he tingut cap intenció amb ell, però la cosa es que "el roce hace el cariño" i... No sé, potser de passar tant de temps tots junts ha acabat per passar. El pitjor és que crec que ell envia algun tipus de senyal, però no li vull dir res a la meva millor amiga per si tot és paranoia meva i se'm esta anant la olla. Però per sobre de tot, no li vull fer mal a ella ni que cregui que sóc una fresca, valoro la seva amistad per sobre de la resta de coses. Pero això em té boja, molt boja! Què em diries?
Petonets! :(
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Doncs sí. Entenc perfectament que estiguis una mica "confosa" amb tot plegat. A veure, aquestes coses de vegades passen, no ets la única que se sent atreta per la parella d'una amiga o amic. Però...sí que en aquests moments has de tenir el cap molt clar perquè el cor, la rauxa, la passió...o com li vulguis dir no et porti problemes. Primer de tot, has de valorar l'amistat que tens amb aquesta noia. En segon lloc, veure què et fa sentir de veritat aquest noi i saber a què està jugant...o no. Aquest "joc prohibit" pot ser una cosa molt divertida i morbosa, ho entenc perfectament. Però si no hi ha res més, i creus que ell seguirà estant amb la seva parella (amiga teva), i penses que només ho fa per divertir-se...vés amb compte. Evidentment, en aquests moments jo no li diria res a la teva amiga, ja que no hi ha res clar i només la faries patir.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat