Problemes amb una nena
Hola, em dic Anna i som tres amigues ( molt amigues),i una d'aquestes ens va enganyar ( una nena que ens cau molt malament la va intentar convèncer i ho va aconseguir) el cas es que ens volien " putejar " per així dir-ho fen-se quedar en ridícul. El cas es que ens vam perdonar i resulta que ens em tornat a barrala. No en tinc ni deia diu que es perquè no li parlo, i si que li parlo, en fi no se... Jo li dic d'arreglar-ho i ella em diu que no. Que puc fer siusplau respon ràpid.
InterPersonal

Hola anetaaa_13. Sóc l'Assumpta.
Us heu assegut tranquilament a parlar del tema? O ho heu fet de manera ràpida, així entre classe i classe, amb altres persones al voltant, o per whatsapp...Ho dic perquè de vegades ens sembla que hem parlat del tema però no s'ha fet en el moment ni en el lloc adequat, ni amb les condicions adequades (deixar parlar a l'altra, escoltar-la activament, intentar exposar el teu punt de vista sense ofendre, etc.). Crec que hauríeu de provar de fer-ho d'aquesta manera, si més no, per tancar el tema bé sense mal rotllos i malentesos entremig. M'entens?. I a veure què passa després d'això. Pot ser que amb el temps torneu a recuperar l'amistat o potser no és exactament com abans perquè us heu distanciat però com a mínim heu aclarit les coses, no?
Gràcies per la teva confiança. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat