No importo! URGENT
Hola, tinc uns amics maquíssims des de que vaig començar l'E.S.O. però entre l'any passat i aquest ens hem anat distanciant. Continuem sent amics, sí, però no formem un "grupet".
El cas és que tinc dues supermillorsamigues de l'ex grupet que em cauen superbé, però no em fan gaire cas, és a dir, van al seu "rotllo" i sembla que m'acopli. Queden sense mi (faran una festa!) i quan els hi he explicat com em sentia una s'ha començat a riure, sense donar-li importància i l'altra m'ha posat l'excusa de que "no m'assec al teu costat per tant mai parlem per quedar", però a la festa també va un amic que s'asseu molt aprop meu!
En fi, que ja els hi he dit un parell de vegades com em sento. Al principi van amb mi per pena, però al cap d'un parell de dies se'ls hi oblida i continuen al seu "rotllo". Sé que si em fan això, hauria de pensar en altra gent i tal... Però em cauen superbé!
Què puc fer?
P.D.: Ja els hi he preguntat que què em consideraven i que m'ho diguessin sincerament (companya, amiga o millor amiga) i m'han dit que millor amiga, però de la manera que actuen, crec que ho han fet per pena. :(
És URGENT, em sento com la merda del Whatsapp: feliç per fora, feta pols pensant que sóc una merda per dins.
InterPersonal

Hola Selenita. Sóc l'Assumpta.
Pensa que a la teva edat es produeixen molts canvis, i un d'ells, és el canvi d'amistats. Ja sé que costa una mica d'assumir això, i que et pot fer sentir malament el fet que aquestes noies que tu consideris o consideraves taaaant amigues ara vagin més a la seva i no comptin tant amb tu. Però no has de deixar que això et faci sentir tant malament com m'expliques. Estic segura que tens molta altra gent al teu voltant amb la que pots començar noves relacions d'amistat i amb les que podeu compartir bons moments. Tu no has d'anar demanant o suplicant a ningú que compti amb tu o que sigui la teva amiga, ja que això et fa sentir humiliat en certa forma. Confia en tu i mou fitxa!. Segur que te'n sortiràs.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat