T.T
Hola! Bueno pues jo tinc un dubte... Sempre que surtu devant la classe a parlar, o en public o quan veig el nen que m'agrada em fico vermella...i es una cosa molt icómode perque la gent m'ho diu en plan de conya peró fa rabia!!! AJUDA!
InterPersonal

Hola TumblrGirl! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Si fa rabia que ens passin aquestes coses, però tots tenim les nostres pors i les hem d'acceptar! I la formula més important per superar aquests temes és no amagar que et poses vermella! Tot al contrari, si ets tu qui fins i tot ho diu: "bueno, ja és hora de posar-me vermella! " Utilitzar el sentit de l'humor és una eina genial i que funciona perfectament! I si mires videos al youtube veuràs com molta gent famosa es posa nerviosa davant d'una conferència i comença dient: "estic una mica nerviós!" Només dir això i intentar no amagar els nervis i la cara vermella fa que els controlis, i no que els nervis et controlin a tu! Prova-ho en una situació que et costi menys primer i llavors ves-ho aplicant a les següents, per ordre de la que sigui més fàcil a més difícil! Veuràs quins resultats!!! Ànims!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga