Oblidar
Hola, aquesta setmana han vingut uns nois de fora a fer un treball de l'escola i jo he estat amb un d'ells. El meu problema es que aquest noi viu molt lluny d'aquí i tinc por de quedarme pillada per ell ja que no hi paro de pensar, encara que una relació a distància jo no la vull.
Que puc fer?
InterPersonal

Hola querty23! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. A les relacions a distància si ha de dedicar moltes ganes i si tens clar que no la vols, doncs ja tens bona part de la solució! Pensa que si us ho heu passat bé aquests dies, a vegades més val disfrutar del moment i acumular un bon record més a la motxila, que apostar per una cosa que ja saps que no vols. Confia en tu, si no vols quedar-te pillada, no passarà! Durant uns dies només el tindràs una mica present i recordaràs lo bé que su ho heu passat i llavors mantindràs aquest bon record! Està a les teves mans! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga