Què soc?
Hola, soc un noi de 16 anys i tinc bastants dubtes sobre la meva sexualitat. Fa cosa de dos mesos que ens van venir a fer una xerrada a l'insti sobre sexualitat i des d'aleshores dubto moltíssim.
A la llarga, em veig en una relació amb una dona. Ara em liaria amb una noia i hi tindria sexe. I el mateix amb un noi. És com que no em veig en una relació amb un noi (ni m'hi sento identificat) però sí amb un lio o per tenir sexe, en aquest cas els nois m'atrauen igual que les noies però en una relació, no. A més a més, els dos sexes em posen "calent" i ara ja no sé què fer ni què soc.
Em serviria d'ajuda si donéssiu la vostra opinió. Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques tens bastant clar el que sents o almenys ho expliques amb molta claredat! Però a vegades quan el que sentim no entra dins la norma o el que s’espera de nosaltres ens sentim perduts.
El que expliques s’anomena bisexualitat, i és l’orientació sexual, emocional i/o romàntica cap a persones de més d’un gènere i/o sexe, no necessàriament el mateix temps, de la mateixa manera, al mateix nivell ni amb la mateixa intensitat. Això significa exactament el que estàs explicant. Que si ho hem entès bé és que sents atracció sexual cap al gènere masculí i cap al femení al mateix temps i amb la mateixa intensitat, però sents atracció emocional i romàntica només cap al gènere femení.
I està bé si ho sents així! Esperem que t’hagi sigut d’ajuda, qualsevol dubte, ens preguntes.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas