Imatge corporal
Hola, primer de tot moltes gràcies per tot el que feu, ja m'heu ajudat en més d'una ocasió.
Bueno, el que us volia comentar:
A mi sempre m'ha agradat el meu cos, vull dir sempre he tingut una autoestima relativament alta amb el meu físic. El cas és que ultimament no m'agrada tant el meu cos i m'agradaria estar més prima, només una mica per aquest estiu i aixi poder estar bé quan porti tops i bikini. Vull trobar una manera de baixar de pes que no sigui deixar de menjar ni fer esport extrem. Jo soc una noia prima i alta, tothom ( les meves avies, amics...) sempre m'han dit que estic molt prima. Bueno, no se si te gaire sentit la meva consulta però espero que no us molesti. Gràciesss
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies a tu pel suport que ens dones i per tornar-nos a escriure i confiar-nos allò que et preocupa.
Ens comentes que, tot i que sempre has tingut una bona percepció del teu cos, últimament no t’hi sents tan a gust i t’agradaria estar més prima, ara que ve el bon temps i comencem a treure’ns peces de roba. M’agradaria recordar-te que no has de fer res per modificar el teu cos, ni ara que arriba l’estiu, ni en cap altre moment de l’any. Si mantens uns hàbits alimentaris saludables i un estil de vida equilibrat, el teu cos ja és vàlid i està perfecte sigui com sigui. El més important i saludable és que l’estimis i el cuidis. Pensa que deixar de menjar o fer massa activitat física mai hauria de ser una opció. Això només pot portar-te problemes, tant a nivell físic com mental. És normal sentir inseguretats, sobretot amb l’arribada del bon temps, quan ens bombardegen constantment amb missatges sobre “l’operació biquini” i la suposada necessitat de modelar el cos per encaixar dins d’uns estereotips de bellesa que són inassumibles i que no respecten la diversitat de cossos i característiques que existeixen. Així que… posa’t aquests tops que t’agraden, el biquini per anar a la platja, i gaudeix del sol i del bon temps amb total llibertat i tranquil•litat. Esperem haver-te ajudat. Els vostres comentaris mai ens molesten, tot al contrari! També et convidem a seguir-nos al perfil d’Instagram: @estimatbe. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas