Ex
Bon dia, abans de tot, moltes gràcies per aquest servei!
Us escric perquè fa 2 mesos vaig deixar a un noi amb el que havia estat 3 mesos. No era una relació oficial però realment actuavem com si fóssim novios. El vaig deixar perquè tenia molts dubtes de si volia estar amb ell o no i ho estava passant malament ja que tenia dubtes constants. Per aquest motiu vaig pensar que el més just per a tots dos era deixar-ho. Vam estar 3 setmanes en contacte 0 i després vam tornar a parlar. Actualment se suposa que som amics però parlem cada dia i quan ens veiem es nota que hi ha algo. Aquesta situació em té molt angoixada i no paro de pensar en ell tot el dia. Penso que no soc capaç de superar-lo però realment no ho entenc ja que la que el va deixar vaig ser jo i a més, tinc bastant clar que no vull tornar amb ell ja que penso que ara mateix les nostres vides estan en punts diferents. Crec que li demanaré que deixem de parlar a diari, és a dir, que siguem amics i que actuem com a tal.
M'agradaria saber que puc fer per superar-lo i si es normal que em senti així tenint en compte que l'he deixat jo.
Moltes gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Tendim a pensar que les situacions són blanc o negre, i no és així! Es pot trobar un punt mig.
Per molt que l’hagis deixat, això no vol dir que no vulguis tenir res més amb ell. Pot ser que l’amor encara no hagi desaparegut i per tant això fa que continueu parlant a diari i que continuïs sentint aquesta atracció.
Parla amb ell i expressa-li tot el que et passa i el que sents.
D’altra banda, perquè no vols tenir una relació amb ell? És perquè les vostres vides són diferents? És perquè la relació no funciona quan esteu junts?
Sembla que ell t’agrada, llavors quin és el problema exactament? És que tens por que en un futur torneu a tallar?
La majoria de les relacions (més quan ets jove), no són per tota la vida, i no cal que ho siguin, poden formar part d’un aprenentatge molt gran en l’etapa de l’adolescència.
Fes-te totes aquestes preguntes, parla amb ell i pren una decisió, que no cal que sigui ni blanc ni negre, pot ser un entremig que no generi tant patiment.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas