Sentiments?
Hola! Volia pedir una mica de ajuda. Fa un temps vaig començar a parlar amb una noia que, encara que ens coneixem des de ven petites i anem al mateix institut, no ens havíem juntar tant com ara. Estem tot el temps juntes, fem els treballs juntes etc. El cas es que un dia, quan estava fent un treball amb ella, les nostres mans van xocar i ens vem quedar totes dues parades. Em vaig sentir una mica rara. El problema es que no se distingir quan una persona m’agrada i soposo que ja es un gran pas que em replantegi si aquesta noia em pot arribar a agradar. Porto dies pensant en això i em trobo una mica confosa. Si es veritat que pot ser tenim una mica de química, pero no se si es això o son idees mevas. No se, el sento bastant rara.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
A vegades és difícil saber si algú ens agrada, i més si no ens ha agradat mai ningú abans.
Les persones ens poden agradar per diferents motius i també podem sentir diferents sensacions respecte a cada persona.
Fes-te la pregunta de si estàs contínuament pensant en ella i tens ganes de veure-la a totes hores, si tens una atracció física i si t’imagines tenint més intimitat amb ella.
D’altra banda, no et preocupis per si t’agrada o no, ja ho aniràs descobrint a mesura que vagi passant el temps, no passa res per no saber el que sents encara, deixa fluir i gaudeix de la seva companyia.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas