Parella
Bones. Porto uns mesos sortint amb una noia. Al principi anava tot molt bé, però després del primer mes de relació, tenia la sensació que ens veiem massa. Voldria saber maneres de ajudar a que una parella no es trenqui per culpa de la monotonia. Com deixar espai però sense ser distant?
InterPersonal

Hola Sergi! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et felicito pel que planteges! és molt important parar-se a valorar el que podem millorar de la nostra relació abans de tirar la tovallola! La resposta que et dóno és que et plantegis de quina manera pots cuidar la teva relació tot i no estar junts tot el dia: planejant amb la parella els plans junts i avisar quan vulguis temps per tu, per exemple. Tenir una mica parlat el tema de les necessitats de cada un de veure'us i com trobar un equil.libri és molt important. Podeu trobar alternatives parlant-ne: ens truquem al vespre, un watsupp de bon dia i /o bona nit ( amb un emoticono ni pot haver prou, o un guapa! etc), preparar un pla diferent de tan en tan per trencar monotonia, etc. Explicar a la parella els beneficis del temps separats també és molt positiu: trobar-nos a faltar és essencial si sempre es compensa amb el que necessita l'altre i se l'intenta entendre. Si no ens posem al lloc de l'altra una relació mai rotllarà! Amb això funciona! Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga