exitació i ganes pero mandra???
Hola! Un cop més gracies per la labor que feu, de veritat. Fa un parell d'anys vaig fer una consulta per aquí i va anar genial gracies a vosaltres.
El tema, vaig acabar la eso i no vaig decidir fer bachi amb els meus amics i vaig anar a una FP, vaig conèixer a la meva clase i em vaig relacionar molt amb un grupet. Ens vem fer amics i al grupet hi habia un noi que hem va començar a atreure i es veu que jo també (jo sentia com tensió pero no sabia segur si jo també li atreia), total, que als mesos ens vem liar i tot i vem acabar tenint relacions sexuals. Vivim una mica lluny entre els dos i tal, la qüestió es raro d'explicar: Els dos volem repetir, a mi sincerament i perdó per dir-ho aixi pero hem posa molt cachonda, el problema es que ell volia quedar per tenir relacions (ja vem aclarir que seríem nomes follamics, els dos després d'això hem conegut a alguna persona i en aquest moments no passava res) i cap dels dos tenia la casa sola per poder fer-ho, a mi hem va resultar cansi perqué m'ho deia molts dies perque parlaven sempre i tampoc podia fer res si hi havia gent a la meva casa. Total, es va quedar allà i ara hem parlat de poder tornar a repetir. Jo sincerament tinc ganes perque ja ho he dit que hem posa molt cachonda, pero es com que hem fa mandra el quedar, nose si m'explico, si hem poso a pensar en el que faríem els dos m'excito pero hem fa com "mandra" el fet.
Cal recalcar que porto desde els 14 prenent anticonceptius per el tema de la regla, i desde mesos abans de fer els 17 hem vaig interessar sobre el tema i varios llocs explicaven que amb les pastilles podies perdre el desitj sexual, pero no ho entenc perque sento que no l'he perdut, vull dir sóc una persona que viu molt lliurement la seva sexualitat (a nivell de parlar i de pensar, he tingut relacions sexuals amb 2 persones) i de fet penso molt en això pero es com que sento mandra i m'engoixa bastant. Podria ser per les pastilles o m'estic fent una paranoia?
Perdó per la chapa pero no hem se explicar.
Moltisimes gracies de veritat!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu! Ens alegrem d'escoltar que et va ajudar!
Tal com dius, les pastilles anticonceptives un dels efectes secundaris és la disminució de la libido. La mandra que sents pot ser per aquest motiu o pot ser per diversos motius. Si t'inquieta el tema de la pastilla anticonceptiva, podries tornar amb la teva llavadora o ginecòloga, perquè t'ajudés a buscar altres mètodes anticonceptius que t'anessin millor.
Seria interessant que intentessis discriminar si realment sents que tens la libido més baixa o realment sents que et fa mandra quedar amb aquest noi. Per fer-ho pots comparar-ho amb altres persones. Et passa amb totes les persones o només és amb aquest noi? En cas que finalment sentis que només et passa amb aquest noi, encara que la idea era de veure-us, sempre pots canviar d'opinió i dir-li que ja no vols, perquè no sents el mateix.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas