És dolent??
Hola faig aquesta consulta perquè hi ha una cosa qur em preocupa.
Fa set mesos que tinc nòvio i amb ell he començat a tenir les meves primeres experiències sexuals, encara no hem fet penetració però si masturbació, sexe oral, petting, etc. La cosa esq recentment he descobert que hi ha coses que m'agraden en el sexe que són com una mica "massocas". És a dir, no soc massoca com tal, nivell preocupant de tipo que m'agrada q em peguin i tal, però si q per exemple em posa q el meu novio m'apreti el coll com si m'estigués ofegant. Només és això, però començo a estar preocupada pq ns si és dolent. Jo ho he parlat amb ell i estem d'acord en q només m'ho fa si se sent còmode obviament, pero en alguns moments em sento com rara pq això m'agradi, un exemple molt tonto esq estavem parlant per whats de q jo arribava tard a l'insti aquell dia, i la vaig dir "doncs hauràs de trobar una manera de castigar-me" (mog en conya mig tirant-li la canya) i no em va respondre. Llavors a partir d'aquí he començat a sobrepensar això, de si és dolent tenir aquest punt masoca en el sexe. És dolent? Pot provocar problemes mentals? Perjudica el sexe en la nostra relació d'alguna manera? L'unic q sé esq pot portar problemes de rols de poder j etc, però això ja ho tenim sota control i vigilem molt q els dos ens sentim còmodes i no se'ns vagi de les mans, per tant el dubte és més q res per la resta.
Ns q pensar...tinc un fetitxe raro, estic malament del cap o algo? Tot això és normal?
Laura Centellas

Hola,
És comú i normal que et puguin excitar algunes pràctiques que poden semblar "violentes". En el sexe se solen donar jocs de rol en què les persones es posen en rols diferents que no solen tenir en el seu dia a dia i això pot ser excitant. Són pràctiques normals i habituals, sempre que es facin perquè es volen. No ha de ser cap problema, i tot i que pugui semblar una "actitud de poder", sempre que es faci per lliure elecció i les persones implicades ho han consentit, ja no és una posició de poder, perquè s'està decidint lliurement per ambdues parts.
Pot ser un problema si sents que ho esteu començant a portar a un punt extrem, és a dir, que només podeu dur a terme aquest tipus de pràctiques i augmenta tant la violència que hi poden haver conseqüències físiques o emocionals en les persones que ho esteu practicant.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas