Sexualitat
No he fet res mes que liarme amb un noi i em fa por que la 1r vegada de tot el noi pensi que Soc una niñata perque amb 18-19 anys no está gaire vist que no haigis probat res mes q un lío
Laura Centellas

Hola,
És normal que sentis por i inseguretat, però davant aquesta situació no pots fer res per canviar-ho i tampoc pots controlar el que pensarà l'altre, que pot ser el que dius tu o pot ser que pensi una cosa completament diferent. El que sí que pots fer és decidir què vols fer tu amb aquesta por i inseguretat. Pots evitar-la o pots afrontar-la.
Si ara tens ganes i curiositat per practicar altres pràctiques sexuals, més enllà dels petons, i el que et frena és aquesta por, des d'aquí et recomanaríem que ho afrontis, pensant amb tu. Amb això ens referim que et focalitzis amb tu, amb el que tu sents i amb el que tu vols, i a partir d'aquí vagis fent a poc a poc, amb calma i molta cura tot allò que sentis que et ve de gust provar, sempre i quan l'altre també vulgui. I qualsevol emoció desagradable que aparegui tingues-la en compte i fes el que et demana, ja sigui comunicar-ho a l'altra persona, o fer alguna cosa diferent, o marxar d'aquella situació. L'important és que et prioritzis a tu.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas