Trio
Hola! La meva novia l’altre dia em va dir que estaria oberta a provar de fer un trio amb una altra noia. Hauria d’estar preocupat? Li he demanat si es perquè no li agrada el que fem i m’ha dit que si però com sempre que veiem porno surt algun trio ella vol probar i veure si gaudim més. També vul preguntar-vos de fer-ho com ho hauríem de fer? Com podríem trobar una noia per fer-ho o si hi han aplicacions o algo
Laura Centellas

Hola,
Si et preocupa, és important que li comuniquis a la teva parella les preocupacions que et sorgeixen. Moltes parelles tenen pràctiques sexuals amb altres persones i no té per què ser una preocupació. Però, l'important quan es canvien les dinàmiques d'una relació és parlar-ho tranquil·lament perquè els dos us sentiu còmodes fent el que feu i sobretot, fer-ho, perquè els dos teniu ganes de què passi. I qualsevol inquietud, malestar, inseguretat que sorgeixi sempre parlar-ho per poder estar tranquils i segurs.
Es pot fer de moltes maneres, amb una persona que ja coneixeu els dos de fa temps, o amb una persona que acabeu de conèixer i creieu que voldria o també per aplicacions. Existeix l'aplicació: 3nder, que és una aplicació pensada per relacions més liberals i per trios. La podeu utilitzar en parella o individualment.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas