Enamorada
Hola tinc 13 anys.
Fa un any vaig anar de viathe a marroc i vem coneixer dos families una catalana amb dos nens petits i laltre familia es madrilenya i tenien un dill de la meva edat que es diu martin i un nen bastant mes gran, total que crec que me enamorat del Martin, no paro de pensar amb ell, tinc ganes de veurel aquest estiu al viatge que fem les 2 families i la meva a australia, i no paro de pensar amb declarar el meu amor cap a ell, els hi he comentat les meves amigues, i hem diuen que hem declari i si diu que si que ens fem un peto, la veritat es que si podes si que li feria un peto, pero i si em diu que no que faig? Com em declaro? Ho haig de fer en privat perque no vull que els meus pares senterin perque hem faria molta vergonya. Pero de veritat que magrada moltissim aquest nen❤️❤️❤️❤️❤️
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si et fa vergonya declarar-te directament per por a com pugui reaccionar, el que pots fer és anar sense expectatives.
Ves veient com va el viatge, intenta fer algun comentari o tenir una actitud de “flirteig” per veure si capta els senyals i per saber si a tu també li agrades.
Si veus que ell respon bé a aquests senyals, segurament  ho tindràs tot més clar per declarar-te.
Si veus que no està receptiu, pots declarar-te però d’una manera més suau, insinuant alguna cosa.
Espero que vagi molt bé el viatge, gaudeix molt d’Austràlia, tens molta sort de poder anar tan lluny amb només 13 anys! Observa molt i aprèn molt, està bé que estiguis pendent del nen que t’agrada, però aprofita també el viatge amb els teus pares per crear records bonics.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas