la meva amiga ja no em parla
Hola. Jo tenia una amiga amb la que vam connectar molt i ens vam acabar liant algunes vegades. Jo em vaig pillar moltissim pero ella em va dir que no volia res. Però en contes de tornar a ser amigues em va deixar de parlar, i compartim grup d'amics. Portem messos anant amb els mateixos amics cada dia pero ni ens mirem a la cara i algun cop m'ha intentat pegar. Quan intento parlar amb ella m'envia a la merda. Que faig? Ara emb lio amb un altre tio per cert, esta fort però l'altre dia em va dir: echa el freno madaleno. No se que fer. No etenc res. AJUDA!!!!!
Laura Centellas

Hola,
Què tens ganes de fer tu? Amb la teva amiga pots intentar parlar amb ella, però si cada cop que ho intentes et rebutja, no tens més opció que acceptar-ho. Si tens ganes de seguir en aquest grup, però això et fa sentir incòmode, ho podeu parlar a nivell grupal, o pots compartir com et sents amb alguna altra persona del grup que hi tinguis confiança, per sentir-te més segura i recolzada dins del grup.
Si la situació  se't fa molt incòmode, pots intentar conèixer altres persones per obrir el teu cercle d'amistats i d'aquesta forma no haver d'anar sempre amb el mateix grup.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas