Erecions a classe
Bon dia i primer de tot felicitar-vos per la feina feta.
Tinc 16 anys, i la veritat és que ja tinc un penis d'un tamany considerable, cosa que m'inquieta en molts aspectes i sobretot quan estic a classe.
Molts cops em venen erecions en moments inedits en hores de classes, ja sigui per companyes o pensaments, i quan he de sortir al davant de la classe m'ho passo malament perque s'em nota molt. Com ho hauria de fer, o com em puc amagar el penis en situacions com aquestes?
L'altre problema és quan les noies que s'asenten al costat meu i em veuen el penis erecte. Jo aixo no ho controlo i de vegades elles s'han pensat que en aquell moment volia fer coses amb elles. Un dia una companya em va posar la ma dintre fins que em vaig correr. Tot i que no es un abus, perque jo tambe ho vaig permetre, no trobo bé que al mig d'una classe em passi aixo i total perque el penis s'em posa erecte.
En conclusió: com puc fer per parar de tenir ereccions a classe?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies pel comentari! Ens motiva a seguir!
Sovint pot passar que no es controlin les ereccions i més en l’adolescència, que les hormones estan a flor de pell i la libido sexual està al màxim! És un procés, que a mesura que et facis gran et deixarà de passar i aprendràs a controlar-ho més.
Algunes estratègies podrien ser: posar-te roba que dissimuli el màxim l’erecció, sigui una samarreta llarga o uns pantalons més amples i col·locar-te el penis d’una forma que es dissimuli més l’erecció.
A més, observa si en els moments que tens l’erecció, els teus pensaments i sensacions fomenten l’excitació. Si és així, pots buscar estratègies per focalitzar-te amb altres coses que no t’excitin. Una gran eina que et pot ajudar és la respiració: si sents que t’estàs excitant i comences a tenir una erecció, posa l’atenció a la respiració i respira profundament per reduir l’excitació i focalitza’t amb altres coses importants que estiguin passant en aquell moment, ja sigui la classe, l’explicació del professor…
I, si sents que alguna companya té actituds cap a tu que et fan sentir incòmode, posa límits i comunica-li com et sents i el que necessites, perquè ho pugui respectar.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas