Dilema i preocupació
Hola! Us explico la meva situació. Estic en una relació amb una noia des de ja fa 3 anys, tenim de tot i si que es veritat que aquests ultims mesos no hem estat molt bé i em noto una mica més freda. La relació ha cambiat i algun cop si que hem pensat en deixar-ho. La questió es que jo faig futbol i a l’equip i ha una noia que em porto molt be. Anem parlant per watsap tambe, ens expliquem coses i ens anem obrint. Em sento molt agust quan estic amb ella i tambe parlant. Molts cops penso en que arribi el dia de l’entreno per veurela i penso en ella. No se si aquestes coses poden ser alguna señal d’algo.. o el fet de que no ‘estigui be’ amb la meva parella. Em porto bastants anys amb la noia i se que no deixaria la meva relacio de 3 anys per ella, el que passa que les ganes d’estar amb ella no s’em passen i potser per algo esporadic si que m’agradaria…
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És necessària una conversa amb la teva parella actual per parlar de perquè les coses no van, bé, i decidir juntes si voleu lluitar per la relació o no.
Pot passar que ens agradi una altra persona mentre estem en una relació, en principi no passa re, és normal sentir atracció per diferents persones. D’altra banda, dius que penses molt en aquesta altre noia i que la tens molt al cap, potser si que és una senyal de que la teva relació actual ja no t’interessa tant o no t’aporta el que necessites/vols.
Escolta’t i fes-te preguntes, acabaràs trobant la resposta.
I sobretot, parla amb la teva parella, no cal que li diguis que t’agrada una altre noia, però si que et notes freda.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Doca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas