Colonies calentes
Bon dia.
Fa uns mesos, amb el curs de tercer de la eso, vam anar a passar 2 dies i una nit a bcn per tal de fer una sortida cultural. El cas és que a la nit, ens varem ajuntar amb els nois a una habitació i ja eren cap a les 2, i amb un noi de la meva classe varem anar al lababo i a les dutxes de les dones varem tenir relacions sexuals (ja es veia a venir de fa mesos).
El cas és que no se perque, a les dos de la matinada va venir a dutxar-se la nostre professora de mates d'uns 29 anys, i obiament ens va pillar follant totalment despullats i ell amb el penis empinat. Ella ens va dir que estiguessim tranquils, que no ho diria a ningu i el mes sorprenent es que va dir que acabessim de follar que a ella l'hi era igual. I el noi tot decidit i exitat amb dues noies despullades, va acabar dintre meu. Un cop ell escorrigut, a la dutxa, ens varem quedar parlant amb la profe de la vida, de profes, del futur del pais etc...
Suposo que el que vaig viure va ser un moment molt raro, pero guai de viure, perque a partir d'aquell dia em noto més oberta sexualment, mes decidia i amb menys por a mantenir relacios (ns perque).
Creieu que tothom ha d'experimentar una situació com aquesta?
Aclaració: la dutxa era d'aquelles amb diferents dutxes juntes sense separació.
Laura Centellas

Hola,
Sens dubte no s’ha de viure una situació com aquesta per estar oberta a la sexualitat. De fet, no utilitzar preservatiu i ejacular dins de la vagina, sense el previ consentiment, s’anomena "stealthing" i pot tenir conseqüències penals.
En segon lloc, que una professora de l’escola formés part d’aquesta situació, amb menors d’edat i que són alumnes, també pot tenir conseqüències sobre ella.
I, en tercer lloc, ejacular dins de la vagina sense preservatiu, pot causar el risc de contraure una infecció de transmissió sexual i un possible embaràs.
Així, que aquesta situació estaria bé que no es repetís, per totes les conseqüències que pot causar a totes les persones que n’heu format part. O si més no, tenir prou informació per assumir responsabilitats i conseqüències.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas