No m’agrada res de mi mateixa
Hola,
ja fa uns mesos tinc molts problemas amb el meu cos no m’agrada gens pero la gente els meus amics sempre em diuen que estic molt bé que soc molt guapa y tot pero jo no penso el mateix sempre tinc la sensació que soc gorda o d’avegades hem veig molt flaca y no em sento gens ve cada dia per la nit ploro per això y no cull això vull sentir-me ve amb mi pero no puc
Laura Centellas

Hola maca! T’agraeixo que hagis compartit com et sents. Has fet dos passos molt valuosos i amb molt de mèrit; primer, prendre consciència de la situació per la que estàs passant, i segon, expressar-ho. No és gens fàcil, i ja has fet un gran pas.
Pot arribar a ser habitual que no ens sentim del tot bé amb el nostre cos. Al llarg de la vida canvia constantment, però a l’adolescència encara més, i algunes parts ens poden semblar estranyes. A més, la societat ens imposa cànons de bellesa irreals que ens fan comparar-nos amb un ideal que no existeix.
El teu cos és únic i molt valuós, pensa en tot allò que et permet fer. Veuràs que son un munt de coses (caminar, abraçar, riure, ballar, gaudir dels teus hobbies...)! I per això mereix ser cuidat i respectat.
També és molt important que puguis compartir com et sents amb alguna de les persones que t’estimen, com un amic/ga o algú de la teva família. No estàs sola en això.
Estem aquí per al que necessitis, i si vols, també et convido a seguir-nos a IG: @estimatbe. Una abraçada enorme!
La Laura Centellas