Tinc po de no agradar-li mai a ningu
Fa casi un mes parlo amb una persona del meu institut es de 4t d’ESO i jo vaig a 3r pero mai parlem cara a cara sempre parlem per insta o per trucada y ens quedem fins les 3-4 de la matinada fem trucada pero sento que sols parla amb mi perquè s’aborreix pero a mi m’agrada fa temps y no se que fe tinc po de que només es rigui de mi.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot, creus que una persona perdria el temps fins les 3 del matí parlant amb una persona que no li interessa?
No dic que sigui impossible, però si que és poc probable.
Intenta gaudir d’aquests moments, d’aquesta connexió i d’aquesta amistat. A poc a poc anireu agafant més confiança i arribarà un dia que parlareu cara a cara o que quedareu en persona.
Lligar és com una dansa on s’ha de deixar fluir, intenta insinuar que et podria agradar, ho pots fer amb alguna broma, avia’m com reacciona.
Tot és qüestió de seguir parlant, en algun moment un dels dos farà el pas.
Si no pots seguir fluint i necessites una resposta, demana-li si realment li importes o si només parla amb tu perquè s’avorreix.
Si necessites respostes, lo millor sempre és preguntar.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Doca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas