Amic del meu amic
Holaaa
Tinc una relació que no va molt bé des de fa temps i que probablement tallaré quan em senti preparada (pot passar temps)
Tot aquest temps no m'he enamorat ni he sentit res per ningú però fa unes setmanes vaig quedar amb un amic meu que a la vegada va portar els seus amics.
Un d'aquests amics del meu amic em va caure molt bé, em parlava molt i vam tenir un rollo diferent amb els altres. Em va semblar molt guapo i interessant, vam encaixar.
No em vull il·lusionar perque ni tan sols sé si te parella ni els seus gustos, ni si ens tornarem a veure. De moment tinc parella i en cap cas li posaria banyes però no em vull obsesionar amb aquest noi.
Quin consell em doneu per no obsessionar-me amb aquesta persona? I que em recomaneu fer per no fer-me mal si al final resulta que té parella? merciiii
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot, t’has plantejat per quin motiu encara estàs amb la teva parella?
Pel que dius no estàs enamorada així que revisa quins són els motius pels quals estàs en parella.
Si estàs en parella només per por d'estar sola, el millor seria que provessis un temps a estar soltera i a gaudir de tu mateixa.
D’altra banda, si t’agrada aquest noi pots començar a parlar-hi i a interessar-te.
Tot i això, abans de fer-ho seria millor que deixessis a la teva parella actual.
Si aquest noi té parella, no passa res, a vegades ens agrada gent amb la qual no podem estar (de moment), qui sap en un futur.
Si deixes de fer coses per por a fer-te mal, mai faràs allò que et ve de gust. I si surt malament, passaràs un temps trista, potser sí, però la tristesa també forma part de la vida i no hem d'evitar-la constantment, sinó abraçar-la i acceptar-la.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas