Tinc un nòvio i m'agradaria començar a experimentar
Holaaaaa,
fa un temps que tinc un nòvio que m'agrada molt i em tracta molt bé i tot. Últimament hi ha un tema que em ronda molt pel cap i que alguna vegada he parlat amb ell que és el tema de que ens volem liar o noseque. Jo en el meu cap he creat l'escena varies vegades i em sento molt bé i sento que mentalment estic molt preparada per quan arribi el moment, però tinc la por d'estar molt nerviosa o de no fer-ho bé o algo ja que encara no m'he liat mai amb ningú. També suposo que un cop ho haguem fet un parell de vegades ja serà tot molt més fàcil però agrairia molt si em poguèssiu donar algun consell.
Moltes gràciesssssss.
Laura Centellas

Hola,
És normal que les primeres vegades facin por, vergonya o apareguin inseguretats. L’important és fer el que sentiu i respectar-te a tu mateixa i a l’altre. Això significa, tenir en compte les teves necessitats i les de l’altre i si en algun moment apareix alguna sensació més desagradable, es pot parar i comunicar-ho per buscar la forma d’estar tranquils.
Els nervis no tenen per què ser dolents, poden ser un senyal que allò que passarà t'importa. I com qualsevol altra emoció és important expressar-los (sigui corporal o verbalment) i no reprimir-los. Això et farà estar més tranquil·la.
Com tot en aquesta vida és qüestió de pràctica. I si no va com esperaves, no passa res, pots tornar-ho a provar les vegades que faci falta.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas