Somnis sent infidel
Porto sortint amb un noi de la meva classe uns sis mesos. Hem tingut un parell de discurssions perque crec que em mereixo més, en Dona la sensació de que posa poc esforç a més de que es força timid (en comparació amb ni que soc bastant extrovertida). Pero tenim molt bona comunicació i desprès de parlar-ho trobo que está fent un canvi bo en la seva actitud i m’agrada, tot i que encara em sembla que no es el que realment mereixo o podría arribar a trobar en altres persones. Total, vaig tenir dos somnis seguits en els quals em liava amb dos nois diferents del meu institut, un dels dos em sembla guapo pero l’altre no m’atrau gens. En tots dos somnis ho passava fatal, me sentía molt malament i ho feia tot en contra la meva voluntat, no volia liarme amb cap dels dos i va ser un malson. Sincerament, no sería capaç de ser infidel a ningú, es una cosa que em faria patir moltissim i mai se m’havia pasar pel cap. Vull saber perque em passa aixó i si es una mena de senyal, o què he de fer per deixar de somiar aquest es coses perque es horrible. Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Els somnis tenen a veure amb el nostre inconscient, això no significa que el que somniem és el que volem que passi. Els somnis poden tenir a veure amb moltes coses diverses que hem sentit en el nostre dia a dia i no ens els hem de prendre com una cosa literal.
Controlar el que somniem pot ser complicat, però abans d’anar a dormir pots intentar sentir emocions agradables fent coses que t’agradin o que et facin sentir bé, com per exemple, llegir un llibre que t’agradi i que et relaxi, escriure coses boniques en un diari personal, conversar tranquil·lament amb alguna persona de confiança, veure alguna sèrie o pel·lícula que et faci sentir bé… Això pot ajudar-te a tenir un son més tranquil i agradable.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas