Implant subdermic estafa ?
Hola Bones , el 25 de febrer en van posar l'implant subdermic, el 6 de març em va venir la regla , el 9 em va marxar , ahir em va tornar a venir i Avui ja no la tinc, jo flipo, osigui m'han estafat i m'han posat un implant fals ? Es pot denunciar? O millor Li parteixo la cara ? Es que Estic molt enfadada , apart no el localizo, no entenc que pasa
Laura Centellas

Hola,
Per la composició dels implants, és normal que es produeixin alteracions en el cicle menstrual els primers mesos, amb sagnats més freqüents i finalment pot desaparèixer la menstruació.
Per tant, és normal que hagis tingut algunes alteracions ara al principi de col·locar-te l’implant. És important informar-te bé de com funcionen els mètodes anticonceptius amb el professional de referència, per poder prendre decisions amb criteri i llibertat.
L’implant és reversible, és a dir, en cas que te’l vulguis treure pots tornar al professional que te’l va col·locar i li dius que te’l vols retirar.
T’adjuntem dues pàgines web amb més informació:
#1519668879569-47e92965-91a0
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas