?
Hola! Fa dos mesos que surt amb la meva parella, i fins ara tot havia anat molt bé, però fa uns quants dies que tot a canviat molt, perquè la meva parella se'n va anar uns dies de viatge i resulta que va quedar amb la seva "ex parella", que mai s'havien conegut perquè era una relació virtual, un poc extranya. Jo em vaig enterar per fotografies i comentaries a altres xarxes socials de que s'havien conegut, i em vaig posar molt malament, perquè inmediatament em vaig pensar el pitjor. Però el que més em molesta es que la meva parella tenia una persepció de l'ex molt dolenta, perquè ho va passar malament, i ara que s'han vist en persona tot es diferent i molt bonic, i no puc entendre com es pot canviar d'opinió tan ràpidament. I darrerament parla més amb l'ex que amb mi, i es comporta d'una forma diferent amb jo. Jo li dic que ha canviat amb aquests dies, però ho nega i no ho vol veure.
No sé que fer, si passar d'això com si res o tornar a parlar sobre aquest tema, malgrat ja hi hagi parlat, però veig que no ha servit de molt.
Gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que aquest canvi de comportament d'ell no t'agradi, i més relacionat amb el tema de la ex-parella. És natural que tinguis ganes de parlar-ne! Heu d'aclarir les coses. Fes un intent més de parlar amb ell, de manera serena: digua-li que el segueixes notant diferent, més distant i que a tu et fa sentir desplaçada. Expressar com ens sentim a l'altre és molt important! Ajuda a que es posi al nostre lloc, i si tot i això no ho fa, potser ens hem de plantejar posar distància nosaltres per tal de protegir-nos. Dóna't un parell de dies per preparar-te per la conversa i decidir què estàs disposada a fer si no canvia ( donar-te un temps per aclarir-vos, deixar la relació, etc). Però és molt important que respectis i t'afrontis al que sents! Gràcies per la confiança en preguntar. Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat /fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga