Primer cop
Hola!!
Porto gairebé 10 mesos amb la meva parella, l'estimo molt i connectem molt en tots els àmbits i també en el sexual. Hem mantingut pràctiques orals i amb roba interior sense arribar a la penetració. M'agradaria que es produís la penetració però tinc por de que els mètodes anticonceptius no siguin suficientment fiables (preservatiu). Tinc moltes ganes però segueixo tenint una mica de por i no sé com fer per treure'm aquesta por. A més a més, hi ha cap altre consell que em vindria bé per a aquesta primera experiencia?
Laura Centellas

Hola,
El preservatiu és fiable. Alguns dels consells per comprovar que no hi ha hagut cap imprevist és inflar el preservatiu abans de posar-lo per comprovar que no tingui cap forat i també quan s’ha ejaculat a dins es pot fer un nus al preservatiu i comprovar que el semen no s’escapa per cap forat. Poseu-vos-el en el moment de començar a fer penetració i si us fa por, els primers dies podeu retirar el penis en el moment d’ejacular.
Per aquesta primera experiència és important baixar les expectatives i simplement gaudir del moment des de la confiança i la seguretat. Pot ser que hi hagi pors, si és així es poden comunicar a la parella i parlar-ne tranquil·lament. L’important és el plaer mutu, així que gaudiu de la forma que us sigui més còmode i agradable.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas