Implant subdermic
Hola, fa un mes ( el 28 de género )em vaig posqe l'implant subdermic i ara n'estic ratllant xq no sé si está funcionant be , la cosa es que si es anticonceptiu no hauria de tener la regla no ? Jo vaig tenir la regla el 5 de febrero, despres el 6 de març i ahir vaig tacar pero quasi res , ara Estic ratllada, está funcionant be o m'han estafat ? Com es treu ? Xq no el vull portar mes i está sota la pell , em tallo una mica la pell o que ?
Laura Centellas

Hola,
Per la composició dels implants, és normal que es produeixin alteracions en el cicle menstrual els primers mesos, amb sagnats més freqüents i finalment pot desaparèixer la menstruació.
Per tant, és normal que hagis tingut algunes alteracions ara al principi de col·locar-te l’implant. És important informar-te bé de com funcionen els mètodes anticonceptius amb el professional de referència, per poder prendre decisions amb criteri i llibertat.
L’implant és reversible, és a dir, en cas que te’l vulguis treure pots tornar al professional que te’l va col·locar i li dius que te’l vols retirar.
T’adjuntem dues pàgines web amb més informació:
#1519668879569-47e92965-91a0
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas