M'agrada una noia més gran que jo
Des de fa un temps que m'agrada una noia, el problema és que té 18 i jo en tinc 15. Visc els caps de setmana en una altra ciutat i la meva germanastra està en un equip. En aquest equip va una noia molt però que molt guapa, i volia parlar amb ella, però no he sigut capaç. La meva germanastra va deixar aquest esport fa molt temps i no la baixa tornar a veure. Però em continua agradant no n'hi ha un dia que no pugui deixar de pensar en ella.
Vull saber que puc fer si us plau.
Laura Centellas

Hola,
Què vols fer tu? Si sents que et vols oblidar d’ella, et diríem que et focalitzis amb altres coses o persones que t’agradin. En els moments que et vingui el cap aquesta noia pots escriure tots els motius pels quals sents que no t’ajuda a continuar-hi pensant i et tornes a focalitzar amb alguna altra activitat.
Si vols apropar-te a ella, hauràs de buscar la manera de fer-ho, sigui contactant amb ella o coincidint a algun espai.
Podem sentir atracció per persones, però també ho podem controlar. Per tant, si sents que et val la pena continuar-hi pensant, continua-hi pensant, però si sents que és una pèrdua de temps, et pots focalitzar amb alguna altra cosa i ja veuràs com és possible oblidar-te’n, i més, si no està al teu dia a dia.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas