No se que fer2
Perdo s'em va espatllar.
Les meves amigues també ho són d'elles i em diuen el que ella diu però a ella li expliquen coses que lis confio a elles i sento que no puc confiar amb elles. Jo no dic res dolent d'ella ni de ningu. Para colmo elles, les meves amigues, estan començant a creurese-la :(. Jo crec que ella es concient de tot però no ho vol aceptar. No se com actuar. Perdo per les faltes d'ortografia i gràcies.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Sembla que hi ha un problema greu amb aquesta noia, no pot ser que s’inventi coses de tu i les escampi per tota la classe.
Primer de tot, com has sabut que escampa coses?
Segon, què fas tu quan te'n assabentes?
Tercer, què els hi dius a les teves amigues quan et diuen que aquesta noia et critica?
El més important és que parlis un altre cop amb ella i li facis saber que això que fa et molesta, li has de demanar perquè et fa això, quins motius té i com ho podeu solucionar.
El meu consell és que hi vagis amb “to de pau”, amb tranquil·litat i educació sempre s’aconsegueixen més coses que amb ira i nervis.
Prepara’t bé a casa tot el que li diràs, parla’n amb els teus pares perquè t’ajudin a fer-te una mica de guió de tot el que li diràs, i pel teu bé, digues-li.
Si un cop has tornat a parlar amb ella i això no canvia, parla amb els teus pares i plantegeu-vos parlar seriament amb el tutor/a del centre perquè us doni un cop de mà.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas