No se que fer
Hola,
La meva ex millor amniga està inventant rumors sobre mi i e parlat amb el professor, ella i les meves amigues però res a canviat. Em vaig allunyar d'ella per això però no para., amb les seves amiguees em critiquen( un cop van dir que tant de bo es moris el meu gat). Tothom se la creu i no se que fer. Soc una persona que no li agrada parlar dels seus sentiments però ho estic pasant fatal (molts comps ploro o vull estar sola per com sortir de la realitat uun moment. Les meves amigues també ho són d'elles
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Sembla que hi ha un problema greu amb aquesta noia, no pot ser que s’inventi coses de tu i les escampi per tota la classe.
Primer de tot, com has sabut que escampa coses?
Segon, què fas tu quan te'n assabentes?
Tercer, què els hi dius a les teves amigues quan et diuen que aquesta noia et critica?
El més important és que parlis un altre cop amb ella i li facis saber que això que fa et molesta, li has de demanar perquè et fa això, quins motius té i com ho podeu solucionar.
El meu consell és que hi vagis amb “to de pau”, amb tranquil·litat i educació sempre s’aconsegueixen més coses que amb ira i nervis.
Prepara’t bé a casa tot el que li diràs, parla’n amb els teus pares perquè t’ajudin a fer-te una mica de guió de tot el que li diràs, i pel teu bé, digues-li.
Si un cop has tornat a parlar amb ella i això no canvia, parla amb els teus pares i plantegeu-vos parlar seriament amb el tutor/a del centre perquè us doni un cop de mà.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas