La amiga de la meva germana pt.2
Hola, una altra vegada, em va ajudar la vostra resposta i aquests dies he estat pensant en si era admiració o no, total que m'agrada de veritat i no es que la admiri, no me la puc treure del cap i m'encantaria estar amb ella pero no se si li agrado, per altra banda, no vull que la meva germana s'enfadi amb mi o fastidiar la seva amistat amb aquesta noia. AJUDA!!!
P.D no sabeu la de dubtes que m'heu resolt amb altres consultes i la pagina en general, moltissimes gracies, espero haberme explicat.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per les teves paraules :)
Primer de tot, felicitats per haver fet aquesta anàlisi interna, ara ja saps que no és admiració sinó que t'agrada.
D'altra banda, ara mateix és una relació que no pot anar a més, ella és més gran i a més és amiga de la teva germana.
Molts cops ens passa que ens agrada gent més gran i al final aquest "enamorament" o aquesta atracció acaba passant de llarg.
La clau és deixar de prestar-li tanta atenció i centrar-te més en tu, en fer coses que t'agradin i et facin sentir bé, i si a més coneixes a gent nova encara millor.
Tindràs al cap tot allò al que li donguis la teva atenció. Recorda-ho sempre.
Espero haver-te ajudat i molts ànims!!
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas