Sento que no disfruto l adolescencia com els meus amics
Hola gràcies per contestar Bueno faig aquesta pregunta perquè sento que no estic disfrutant la meva adolescència ja que amb la edat que tinc encara no he tingut cap nòvio ni me fet cap peto llavors veig a les meves amigues que tenen novio o que es líen... I jo per por no dono el pas
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Anem per parts.
Primer de tot, t’agrada algú?
Segon, hi ha algú amb qui et vulguis “liar”?
O simplement vols tenir parella perquè tothom en té?
Si realment hi ha algú que t’agrada i et fa cosa fer el pas, efectivament, el que et frena és la por. Pot ser por a ser rebutjada o a no agradar, però mai et trauràs aquesta por de sobre si no arrisques o si no fas cap pas (encara que sigui petit) per apropar-te a la persona que t’agrada.
D’altra banda, si simplement vols tenir nòvio o “liarte” perquè les teves amigues també ho fan, NO CAL FER-HO. No cal fer-ho ja que només ho estaries fent per la pressió social. Tingues en compte que l’amor o el sexe no és una competició, que ja arribarà quan hagi d’arribar.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas