No sé que fer
Estic feta un lio, no sé que fer. A mi d'esde ven petita m'han agradat les noies i O tinc ben clar però mai m'he tancat les portes als nois. Hi han mesos que hem sento que només m'agraden les noies però després passa el següent i no estic segura, sempre hi han dubtes. Però no sé si me'ls poso jo perquè avegades penso que crec que només m'agraden les noies però que hem fa por acceptar-ho i per afluixar el pes dic que sóc bi. Si que es cert que m'hi fixo molt més amb noies que amb nois, defet pocs cops m'hi fixo amb nois. Jo sé que no s'han de posar etiquetes i que cadascú es qui és i com es però a mi magobia no saber amb claretat les coses i és un tema que ja fa un parell d'anys que em ronda mínim uns 4 cops per setmana. No sé que fer per deixar de pensar-ho. Apart encara no he tingut oportunitat de sortir amb jna tia, i encanvi vaig sortir amb un molt amic meu i un mes després va aig tallar amb ell perquè sentia que no anava bé que era estrany i quan ens vam liar no hem va agradat gens i no sé si és per això O per què no m'agraden els nois.
Laura Centellas

Hola,
Entenem que vulguis tenir clara la teva identitat, però a vegades sentim el que sentim i no fa falta buscar-hi motius o explicacions, simplement experimentar i anar trobant les respostes des de l’experiència no des del pensament.
Pel que expliques, sembla que t’agraden les persones independentment del seu gènere, i no significa que t’hagin d’agradar per igual les noies que els nois. Si hi poséssim un %, et podrien agradar un 10% els nois i un 90% les noies i continuaries sent una persona bisexual.
Pregunta’t: què tens ganes de fer exactament que no estàs fent? I si vols escriure’ns una altra consulta amb el que has pensat, endavant!
Et deixem un enllaç que et pot ajudar:
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas