Em fa mal
Hola!
Tinc un problema i és que cada cop que follo, al cap d'una estona d'haver acabar (ell, jo mai ho aconsegueixo) em fa molt mal la parte baixa de l'abdomen, i no entenc perquè passa això, he tingut 3 parelles sexuals i amb totes em passa el mateix.
Laura Centellas

Hola,
És probable que aquest dolor o pressió a la part baixa de l’abdomen sigui degut a la tensió muscular del sòl pèlvic. El sòl pèlvic és un conjunt de músculs i lligaments que tanquen la cavitat abdominal i se situa entre el sacre i el pubis, envoltant la uretra i el recte, i en les dones també la vagina.
Quan hi ha molta tensió a nivell de sòl pèlvic, en el moment de fer penetració pot repercutir en la musculatura d'aquesta zona i pot provocar dolor durant o després de la penetració.
Et recomanaríem visitar a una fisioterapeuta de sòl pèlvic per poder alliberar tota aquesta musculatura i deixar de sentir aquest dolor.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas