Logotip de Adolescents.cat
-
-
Any: 2011
Comarca: Alt Urgell
Data: 12/03/25 22:50
DOBLE CARA
Hola mira, l'any passat hem vaig enfadar amb una nena quan teniem un grup de mes gent i o vam acabar solucionant, pero avui me enterat que va crear un nou grup on jo i unes altres nenes no hi som, i volem parlar amb ella pero no sabem com.
Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 17/03/2025 13:31
Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Sempre que hi hagi un conflicte, serà necessària la comunicació per poder-ho resoldre.
Si us fa cosa parlar amb aquesta nena, podeu provar de fer-ho d’una manera suau, que no sigui agresiva.
Per exemple, en una conversa normal i relaxada podeu dir: per cert, pot ser que tingueu un grup a part? 
I a partir d’aqui ja, veure si us menteix o no, veure com reacciona, etc.
Si es veritat que tenen un grup a part i el motiu no es gaire justificable podeu afegir: ostres doncs no ens fa sentir gaire be que ens hagueu exclòs.
Espero haver-te ajudat.

Estrella Dorca - Psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa

--
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de la Estrella Dorca, psicòloga.



Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: