Por al futur
La meva consulta es que visc amb por al futur. Tinc una visió massa negativa de qualsevol altre etapa en la meva vida que no sigui la que estic vivint ara. Estic a Anglaterra desde fa 5 mesos i només em queden 2 mesos més d'aquesta experiencia. Sé que tindré altres experiences més endavant però sento que res es podrà comparar amb el ara, i no puc evitar sentir-me frustrada per aquesta mentalitat.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Està clar que cap experiència del futur es podrà comparar a la viscuda en aquests moments, però això ara i sempre.
Aniràs tenint experiències diferents, unes més bones i unes més dolentes, i està bé, ja que a la vida hi ha alts i baixos i és en els moments baixos on ens adonem de coses molt importants.
Si el que necessites és posar rumb a la teva vida, fixar-te un objectiu que et motivi, comença a fer llistes de com t’agradaria que fos el teu futur i intenta encarar-te cap allà.
Tingues en compte que el futur és incert i sempre ho serà, i tingues en compte que sempre hi haurà etapes que recordarem amb molta melancolia, i això forma part d’estar viu i tenir sentiments.
La por al futur potser es rebaixa quan acceptes que res tornarà a ser igual i que és impossible que tot segueixi igual, si tens un rumb que t’il·lusioni et serà més fàcil fer el pròxim pas.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas