Malement
Hola!
Moltes Gracies per tot el que feu i per fer nos tenir un espai segur on poder consultar aquests tipos de coses.
Fa un temps li vaig dir a un amic que començava a coneixer que m’agradaba (era una amistat recient), perque sentía que jo an ell també pero la resposta no va ser la que esperaba. Em va dir que era molt guapa i se sentía super bé amb mi, pero que no sortiría amb mi perque ell quan surt ho fa molt enserio, i encara que ens ho passem bé junts en tema gustos som molt diferents i esta segur que em faría mal, diu que no es culpa meva que es ell que es molt “nerd”. Ell es molt de ciencies, mates, economía etc i jo soc el contrari, m’agrada l’art i coses mes així… i que a la llarga no funcionaría per tenir una relació. El tema es que m’ha fet mal perqué encara que ho entenc i em pot semblar coherent, a mi no em van importar les posibles diferencies de gustos per fixar-me en ell, jo em vaig fixar amb els seus valors i altres coses que crec son mes importants. Sobretot sento que l’he decepcionat i que al principi li vaig atraure pero quan em va coneixer mes es va “desencantar” i a mi em va passar el contrari. Se que pot arrivar algú a qui això no li importarà o siguem mes similars pero no puc evitar sentir que no soc suficient . Espero em pugueu ajudar.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Crec que aquí hi ha un tema important de comunicació, tot això que ens expliques a nosaltres, explica-li a ell!
Pel que dius, amb aquesta personalitat de “nerd”, pot ser que tingui una ment una mica més rígida i calculadora, i com que sou diferents no li surten els càlculs.
Però els pols oposats s’atrauen, i les parelles que tenen gustos diferents molts cops funcionen molt bé ja que les personalitats s’acaben complementant i equilibrant.
És molt important que li expliquis a aquest noi com et sents, de fet, si li expliques et podràs treure aquest pes de culpa de sobre i començar a veure les coses com realment són, no com tu t’imagines.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas