No sé com interpretar ho
Hola!
Fa uns mesos vaig coneixer un noi que em va agradar i li vagi dir, pero no em va correspondre i vam quedar com amics (tot i que ell em va dir que si volia s’allunyava). Al principi em va fer mal pero poc a poc ho vaig anant portant millor. Després d’aixo ens vam seguir veient a una clase d’idiomes tot molt normal, a vegades parlavem per whats, sobretot coses dels deures i ens enviavem reels. Fins aqui tot bé. El problema va venir quan em va dir que es des-apuntaría del curs perquè amb la nova feina i el seu pare que no está molt bé no dona avast. Em va dir per iniciativa d’ell que podíem seguir quedant i posant-nos al dia. Una setmana després (crec) em va fer conversa preguntant com anava tot i tal, a lo que li vaig respondre i ell em va dir si vols quedem un d’aquests dies a prendre algo (tot per audios molt normal) El problema es que el audio que li vaig enviar en resposta a la proposta de quedar (jo acceptava i li proposava dies) porta sense resposta mes d’un mes. Tampoc hi ha hagut interacció per altres vies apart d’un like aillat. No se si m’està fent ghosting o se li va oblidar el missatge i després li va fer vergonya contestar, o potser no ho va veure i pensa que jo no li vaig contestar a ell… Voldría saber ho pero la meva amiga diu que si li escric li demostraré que m’importa i estic darrere d’ell. Quin tipo de missatge podría enviar li o com em podría tornar a apropar sense jo quedar malement?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Crec que un mes ja és molt de temps com per poder escriure-li sense que pensi que “li vas massa al darrera”.
El millor per sortir de dubtes és preguntar, i si pots preguntar d’una manera lleugera i sense expectatives millor, ja que com bé has dit, potser no fa “gosthing”, potser ha tingut algun tema important a solucionar i s’ha oblidat dels “whatsapps” (poden haver passar mil coses).
Per tant, un bon missatge podria ser: Hola X! Com estàs? Que fas que no dius res? T’ha passat algo?
Això només és un missatge d’exemple, modifica’l o escriu el que tu creguis amb les teves paraules.
Lu important és que preguntis què passa i que ho facis d’una manera tranquil·la, respectuosa i sense jutjar.
D’altra banda, què passa si pensa que li vas al darrera? De fet, tu ja li vas dir i vàreu continuar sent amics.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas