Què puc fer? (Part 3)
Hoola, suposu que ja no cal que torni a escriure qui soc...
Us vaig escriure fa cosa d'un mes tornant a demanar consell sobre com podia deixar enrere la por i fer un primer pas amb aquell noi...
Doncs després de que em contestessiu, l'endemà me'l vaig tornar a trobar i el vaig saludar... la cosa és que des d'aquell dia no l'he tornat a veure més i, bàsicament porto un mes menjant-me el cap i pensant que, com sempre, que el problema soc jo.
He intentat pensar que pot no tenir res a veure amb mi i que simplement per feina o pel que sigui no pugui ser-hi a l'hora que sempre ens trobàvem però no puc evitar pensar en perquè el vaig saludar....
Potser si no ho hagués fet l'hagués seguit veient??
Se que no tindreu resposta sobre el que puc fer ara mateix i que em direu que l'oblidi, que no em senti així... però és que porto ja un mes així, intentant treure-li pes a la situació per fer-me sentir més bé però no puc... he intentat tenir paciència però també s'acaba, així que no sé gaire que fer...
Estava il·lusionada amb la situació que teníem i per primera vegada sentia que la meva situació amorosa canviaria, i segueix igual qur abans... m'ilusiono per haver d'acabar com ara i tornant a repetir el mateix una vegada i una altre...
Crec que prefereixo que em diguin que NO directament a que passin de mi sempre.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Anem per parts, primer de tot, dir-te que és normal sentir-te malament, ja que tenies unes expectatives o una il·lusió i sembla que per alguna causa o altre (no la sabem), aquesta il·lusió s’ha difós, ja que ell ja no fa la mateixa ruta que abans.
Potser el destí us torna a retrobar algun dia, potser aquest noi ha aparegut a la teva vida per ajudar-te a atrevir-te i a fer el primer pas, la màgia de la vida és poder viure els “fracassos” amb resiliència i aprendre d’ells per acabar perdent la por que ens manté immòbils.
És normal que estiguis malament, és normal que estiguis trista, pot ser que no tornis a veure mai al noi que t’agradava, i això fa mal.
Ara bé, pensar que no el tornaràs a veure per culpa teva és un mal innecessari que t’estàs creant tu mateixa amb els teus pensaments negatius.
Pot ser que sigui innecessari però també pot ser que sigui inevitable tenir aquest pensaments. Si tenim tendència a culpar-nos sempre quan les coses surten “malament”, sempre viurem pensant que no som suficients i que la gent s’allunya de nosaltres perquè no som prou bons. I deixa’m dir-te que no és així, no tot el que et passa és per culpa teva, no podem controlar les reaccions dels demés, i els demés tenen vides paral·leles que els fan actuar de maneres rares que nosaltres no entenem.
El meu consell és que acceptis aquesta tristesa de “potser no el torno a veure” però que intentis pensar que per fi vas fer el pas, que et vas atrevir, i que per tant, ho podràs tornar a fer en un futur.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas