Parella
Tinc 15 anys i bé, soc gay jajaj, mai ho he dit obertament, però bueno, tothom ho sap, que ja m'està bé realment. El tema és que em ve molt de gust tenir parella, però no sé on buscar-la, per instagram, coneguts però res, això es podria donar pq està molt estigmatitzat ser gay, no...? Bé, doncs realment no sé que fer, suposo que la consulta ve una mica preguntant com puc fer per que m'importi menys o no m'afecti tant. Mrciiii
Laura Centellas

Hola,
Des d’aquí t’animem a que continuïs buscant, però sense pressionar-te. Pots moure’t en ambients on hi hagi persones homosexuals, per tal de conèixer més persones gais. Existeixen col·lectius i espais, sobretot per Barcelona, que proposen activitats, xerrades i espais de cura per a persones LGTBIQ+. T’adjuntem un enllaç:
Pregunta’t: per a què t’importa tant voler tenir parella, què hi busques? Quina necessitat teva necessites que estigui coberta amb la parella, que no ho és ara mateix? A partir d’aquí, pensa altres formes de poder cobrir aquesta necessitat, per no donar tot aquest per a una única persona, que per al moment no existeix. A vegades pensem que hi ha coses que només ens les poden donar les parelles i si ampliem la mirada trobem que hi ha moltes persones al nostre voltant disposades a ajudar-nos.
Moltes gràcies per la teva consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas