No se que soc
Hola, una pregunta:
com puc saber si soc no binari?
Soc una noia pero no em sento noia ni noi e estat buscant per google y per altres webs d'informacio i al institut va venir un noi a fer una xerrada per explicar-nos coses d'aquestes, ens va dir que si teniem alguna pregunta preguntessim aqui.
gracies
Laura Centellas

Hola consultore!
Gràcies per escriure’ns.
No passa res per tenir dubtes, no passa res per no saber si ets no binari, la identitat és un procés que es va construint amb el temps, i de fet, encara ets molt jove i et queda molt per explorar.
El meu consell és que ara mateix intentis fugir d’etiquetes i dediquis el temps a conèixer-te, a fer-te preguntes, per exemple: com em sento quan em tracten com una noia? I si em tracten com un noi?
D’aquesta manera aniràs descobrint amb què et sents més còmode, i per sort, no cal que decideixis “ARA MATEIX” què és el que et representa, ja que recorda que el gènere és un invent social que el que fa és etiquetar-nos.
Si necessites ajuda amb aquest tema, seria molt convenient que busquessis comunitats LGTBIQ+ per la teva ciutat o comarca, i també psicòlegs especialitzats en temes relacionats, ja que, aquests existeixen i tenen moltes eines per ajudar-te a trobar el teu lloc.
Espero haver-te ajudat!
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas