Jeque en apurs
Ahir a la festa de carnaval estava calent i me vaig liar amb una noia que no m’agrada res i ara els meus amics s’en enfoten de mi. Ho vaig fer 3 cops perquè se me va llençar ella i volia saber com se sentia que una noia tingues iniciativa amb mi. Crec que ella vol algo mes amb mi pero tinc por, recomanacions
Laura Centellas

Hola,
És important tenir clar que anar calent no és una excusa per justificar el que un fa. Hi ha altres formes d’alliberar aquesta tensió sexual sigui masturbant-te tu mateix o compartir-ho amb persones amb qui vols fer-ho i elles també amb tu. A vegades aquesta tensió sexual ens porta a fer coses, de les quals després ens penedim. Per tant, és molt important pensar-ho dues vegades abans o deixar-ho passar un temps abans de seguir aquest primer impuls.
Si tens dubtes del que vols amb ella, pots pensar-t’ho o parlar-ho amb algun amic de confiança i finalment comunicar-li a la noia el que sents. Per fer-ho és important comunicar-ho de forma assertiva, és a dir, sincerament i amb respecte. Primer, descriu la situació, després explica com et sents i per últim el que necessites.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas