La amiga de la meva germana
Tinc un problema, m'agrada la amiga de la meva germana, ella te 16 i jo 11, no li agrado segur, i em fa mal pero no se com parar-ho.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
La diferència d’edat aquí és un handicap, a més, molts cops, quan ens agrada algú molt més gran que nosaltres és perquè l’estem idealitzant. Podria ser una situació similar a quan tenim un “crush”, un famós que ens agrada tant que ens dona la sensació de que estem “enamorats”, però potser només estem enamorats de la idea que tenim d’ell/a.
No passa re si t’agrada, ens pot agradar molta gent al llarg de la nostra vida, i tampoc passa res per no ser corresposta, en aquests casos el millor que pots fer és centrar-te en tu i en la teva vida, i viure aquesta atracció pensant que pot ser passatgera i que potser no t’agrada, sinó que l’admires o la veus com un referent, i per això t’atrau.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas