Atencio a clase
Hola m'agradaría saber perque ultimamente, no tinc motivació ambles clases per apuesta rao em costa molt concentrarme a les clases de la universitat. Acostumo a deixa-ho tot per últim moment i no trec gaires bones notes. Que es el que pasa? Que puc fer?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot, seria interessant que revisessis si el que estàs fent t’omple i si realment t’agrada. Per quin motiu vas triar aquesta carrera? Ho vas fer perquè realment t’interessava o et vas sentir pressionada pels altres?
Pot ser que a aquestes altures del curs, quan ja portem molts mesos a la UNI, la situació resulti massa rutinària i això afecti a la motivació.
El millor antídot per la falta de motivació és posar-se objectius i organitzar-se bé, per no procrastinar i posar el focus on toca.
Si veus que no hi ha cap motiu per continuar a la carrera (perquè no t’agrada o no és com et pensaves), el meu consell és que intentis acabar aquest any i llavors comencis un altre curs d’un tema que pensis que si que et pot interessar més.
Si d’altra banda, la carrera t’agrada molt i és en el que et vols dedicar en un futur, lluita per poder continuar, demana ajuda, fes-te un horari i un calendari, recorda’t els motius pels quals vas començar i pensa on vols arribar.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas