Cabells llargs i lligar
Hola bona tarda.
Soc un noi que ja fa un parell d'anys que porto els cabells llargs i el tema és que no me liat mai i crec que amb els cabells llargs les noies no els interesso, però tampoc vull renunciar a portar els cabells llargs.
No sé com fer per solucionaro, perquè vivim en una edat en què es fixa molt en el físic i no sé com fer per extreure algú...
No sé si m'he explicat bé 😅
Gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
El que ens dius tant pot ser cert com no.
Pot ser que moltes noies no es fixin en tu pel simple fet de portar el cabell llarg, d’altra banda, potser hi haurà altres noies que si que es fixaran en tu encara que portis el cabell llarg, i d’altres que es fixaran en tu precisament perquè portes el cabell llarg.
Ara bé, què és més important per a tu ara mateix: lligar o tenir el cabell llarg?
Si no et pots decidir no passa res, sempre hi ha passos intermedis que ens poden ser útils.
Si vols, per poder comprovar si és el cabell el que t’impedeix lligar, ves a la perruqueria i fes-te un pentinat nou. Pots continuar tenint el cabell una mica llarg, però un canvi de look potser et fa veure les coses d’una altra manera.
És important però tenir en compte, que és millor agradar-li a algú per ser com ets, que no pas pel que vols aparentar ser només per agradar.
No sé si m’he explicat.
Espero haver-te ajudat, ja ens diràs si t’has tallat el cabell o no.
Facis el que facis, decideixis el que decideixis, tot estarà bé.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas