M'agrada una noia 2
Holaa!
Moltes gràcies per contestar-me!
He estat reflexionant sobre el que m'heu dit, i la veritat és que reconec que tinc l'autoestima bastant baixa, suposo que perquè penso que el que faig mai és suficient...
Sobretot sento una gran pressió amb l'edat, el fet de tenir 22 anys, de camí als 23 i seguir sense haver tingut les experiències comentades anteriorment em causa una gran frustració.
Em podrieu donar alguna recomanació per treballar l'autoestima i les creences que m'impedeixen avançar?
La veritat, tinc ganes de tirar endavant i conèixer gent, però no sé com.
Moltes gràcies!
PD: lo de la noia d'Instagram, tot i que sona sospitós, no ho és, tenim coneguts en comú que la coneixen, sinó no hagués tingut la iniciativa de parlar-li jeje
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
És una bona notícia que tinguis ganes de tirar endavant.
L’autoestima és un tema complicat, ja que no es puja d’un dia per l’altre, però no és impossible! Requereix temps i esforç.
Una de les millors formes de pujar-la és fer coses que t’agradin i compartir-les amb els teus essers estimats, parlar d’allò que et preocupa amb la gent de confiança i també alegrar-te dels teus petits triomfs diaris i els de la gent que t’envolta.
Una frase que a mi em va canviar la manera de pensar va ser: si jutges als altres també t’estàs jutjant a tu.
Per tant, intenta ser empàtic i entendre que tots tenim un passat, una manera de ser i una manera d’actuar, i estigui millor o pitjor, ningú es mereix ser jutjat.
Si necessites més ajuda contacta amb un professional, no tothom que va al psicòleg té un trastorn mental, jo tinc molts pacients amb baixa autoestima i és un tema que treballem molt a teràpia.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas