Professora jove
Hola, aquest any al meu institut ha vingut una substituta molt jove, d’uns 20-25 anys, i els nens de la meva classe “s’en foten” i molesten perque algunes persones volem fer classe i per culpa d’aquests nens bo podem, com podriem els bens que volem fer classe poder-la fer sense que aquests nens s’en forin?
PD:A la classe som 8 nenes i 20 nens
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Deu n’hi do 20 nens interrompent la classe, ha de ser molt estressant!
Fa poc va haver-hi una consulta similar, i el que vaig respondre és que, aquí el centre és el que ha de fer les accions.
Intenta reunir un grup de persones que vulguin escoltar i fer classe com tu i aneu a parlar amb la tutora per mirar com es pot solucionar, potser es pot partir el grup classe en dos o fer-ho d’alguna manera que ningú hi surti perdent.
Per la teva part, sola potser no pots fer gran cosa, però si us ajunteu unes quantes i parleu amb els tutors, la direcció del centre o l’AFA, segurament hi puguin posar solució ja que la situació és insostenible i la professora segur que també ho passa malament.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas