No l'entenc
Bona tarda!
Volia que m'ajudessis a entendre un noi. Fa cosa de un mes i mig vaig començar a parlar amb un noi. Ell tonteja amb mi i jo amb ell, però a vegades és un borde. No és un puton ni un tiracanyes. Però es què no entenc perquè em fa això. Ahir per exemple, li vaig preguntar una cosa pel whatsapp i no m'ha contestat encara. I potser demà m'obri i tonteja com si res. Es que no sé que fer, perquè si tonteja i després passa de mi, que vol dir?
Gràcies!:)
InterPersonal

Hola Free yourself! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Valora per quines coses és un borde: ser-ho epr no contestar un watsupp de seguida, potser vol dir que passa del mòvil, no que no vulgui contestar...però si creus que no, que realment ja tens masses punts per pensar que és un borde, et tocarà prendre decisions! Jo sempre aposto que fer una llista de pros i contres de si val la pena lluitar per aquella persona és una bona estratègia per sortir de dubtes! Un altra cosa que pots fer és anar de cares i parlar amb ell! El pròxim cop que es posi a tontejar li dius que no entens el seu paper, els seus canvis de joc i li expliques com et fa sentir que es comporti així , que no t'agrada. Parla-ho amb calma, però si sents que no et sents prou respectada tens tot el dret a clarificar el tema. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga